Mexico City - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu Mexico City - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu

Mexico City

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Sunna en Mirthe

05 Maart 2008 | Mexico, Mexico-stad

Haaai lieve mensen,
We zijn er!!! Na een hele lange reis eindelijk gisteravond laat aangekomen in ons hostel. De reis heeft in totaal echt 28 uur geduurd. In Atlanta konden we niet landen door een vette storm (en turbulentie, vet kotsen), daarom moesten we na een paar keer proberen naar Birgmingham vliegen, daar tanken en wachten tot de storm over was. Dit heeft een paar uur geduurd. UIteindelijk wel kunnen landen in Atlanta. Daar twee uur in de rij voor de douane, ze moeten fingerprints en een foto. Gelukkig was ons vliegtuig naar Mexico vertraagd, dus konden we die nog net halen. Vet geslapen in dat vliegtuig en om 12 uur snachts hier geland.

Het hostel is vet chill, heerlijke bedden en douche en ontbijt. Vandaag heel lang uitgeslapen. Daarna door de stad gewandeld, het is zo leuk!!! Allemaal aardige mensen, heerlijk weer en mooie dingen. OOk helemaal niet onveilig, er lopen ook duizenden politieagenten rond. Morgen gaan we de tempel mayor (de enige die nog over is in Mexico City van de Azteken) bezoeken en een boottochtje maken.
Het hostel organiseert deze dingen ook, maar wij doen het gewoon zelf, scheelt weer wat geld...
Nu even een biertje en yatzeeen....vanavond een feest in het hostel....

Oh ja van het Spaans snappen we nog geen drol, maar sommige mensen kunnen wel wat Engels en wij 1 woord spaans uit het boekje...hahaha
Maar alle mensen zijn´zo aardig, ze maken allemaal een praatje met je en zijn vet relaxed en behulpzaam.

We voelen ons nu al helemaal thuis, heerlijk dit leven van niks moeten!!!!!

Heel veel liefs en kussen van ons.

• 06 Maart 2008 - 06:28

Lidle:

Goede morgen lievies,
    Jeetje wat een rotreis zeg. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen en zo te horen voelen jullie jr ook al helemaal thuis.
    Geniet ervan, ik ben jaloers.
    liefs lise

• 06 Maart 2008 - 07:37

Arjan:

Supersnel zeg, jullie eerste bericht. Hartstikke leuk. Volgens mij zijn jullie die lange reis al bijna vergeten. Geniet!

• 06 Maart 2008 - 08:02

Sharla:

Schatjes!!

Whahahaaaaa.... jullie zijn er! Jeetje, wat een vermoeiende reis zo te horen. Even lekker bijkomen en niks moeten inderdaad. Heerlijk... Smsje vannacht ook ontvangen. Heel fijn om te horen dat het goed gaat. Geniet lieve kinders!

kus kus kus kus kus...

• 06 Maart 2008 - 12:28

Irmpie:

Heyyyy schatjes!!!!
    Ben blij dat jullie veilig zij aangekomen!! Wow wat een reis zeg! Maar nu alles leuk gelukkig!! Heel veel plezier lievies!!!!
    Kusjes XXXXX!!!!

• 06 Maart 2008 - 13:38

Wellie:

Jeeeuh. Leuk nu kan ik weer allemaal dingen lezen over waar ik ook ben geweest. Denk dat jullie in hetzelfde hotel als ons zitten haha, maar wete niet zeker. Bale van die lange vlucht maar wel gelukkig lekker zonnetje en warmte en niks doen haha. Jaloers.
    Heel veel plezier en geniet van het niks doen en van het lekkere straat eten jammieeeee.

kusssie

• 06 Maart 2008 - 16:13

Kaatje:

Ola, wat een reis zeg!! Maar gelukkig zijn jullie er en kan het genieten beginnen.Veel plezier en niet teveel serveza drinken ha ha kus van Kaat

• 06 Maart 2008 - 20:23

Nynke:

hey sunna en mirthe.
    ik ken mirthe dan wel niet,maar het lijkt zo raar om alleen sunna aan te spreken, dus vanaf nu: hallo allebei.
    wat een super leuke agent zeg! meteen al helemaal mexicaans. fijn dat jullie het nu al naar jullie zin hebben.
    en sun, ik ga weer een vrijdag tegemoet met je missen. wat raak je daar dan gauw aangewend zeg, dat samenwerken.
    nou geniet ze en tot het volgende bericht.
    liefs nynke

• 07 Maart 2008 - 18:43

Linda:

Eyyy Sun en natuurlijk ook Mirthe, zo dus een beetje een misselijke reis achter de rug! Sun had je mijn sms nog gekregen of je misschien een ander nummer aangenomen daar? Wel raar hoor zo zonder jou op het werk, jij daar lekker in het zonnetje en wij weer in de sneeuw :(. Geniet er lekker van en hopelijk tot snel! Liefs Linda

• 07 Maart 2008 - 20:11

Floor:

Lovers!!!! Fijn dat het goed met jullie gaat! Wat is het leven toch chill he daar... ik mis het echt. Dat spaans komt vanzelf, en als jullie nou toevalig tegen een leuke latino aanlopen, die je dan niet kan verstaan gewoon zeggen, muchos besos, pocas palabras... haha werkt vast als een trein..eigenlijk het enige dat je de hele reis moet onthouden. Kusjes!!!

• 08 Maart 2008 - 09:12

Herma En Hans:

Hoi Mirthe,

We gaan jullie weer volgen, het is zo leuk om al die verhalen te lezen uit andere 'werelden'. Hele fijne tijd en genieten! Groeten van ons.

• 08 Maart 2008 - 09:43

Erwin:

he lieve sun en mirthe!
    wat snel al berichtjes achterlaten. Gelukkig veilig geland.
    Echt jaloers als ik dit allemaal lees. Have fun daar. maar dat komt wel goed zo te lezen.

ga je missen
    kus Erwin

• 08 Maart 2008 - 14:51

Floris:

Hi lieverds,
    Hoe was het feest in het hostel? Klinkt super allemaal! Geniet van je vrijheid en alles daar!
    dikke kus

• 09 Maart 2008 - 10:27

Hilde:

Lieve allebei,
    Ook even een groet vanuit een zeer grijs Kopenhagen. Heb aan jullie gedacht tijdens de vliegreis. Vooral aan het krappe zitten! Maar gelukkig is dat allemaal al weer op de achtergrond, en hebben de nieuwe indrukken inderdaad de reis allang op de achtergrond gedrukt. We wensen jullie een hele fijne tijd toe! Dikke zoen van ons allemaal.

• 11 Maart 2008 - 10:23

Philip:

Ladies, dikke prima allemaal, have fun!

• 14 Maart 2008 - 18:22

Gina:

hoi lieve sun en mirthe,mn smsjes komen niet bij je aan.

• 16 Maart 2008 - 17:15

Carolien:

Lieve Sunna en Mirthe!!
    Heeel veel plezier, komt helemaal goed! Doe maar heerlijk rustig aan! Waarschijnlijk Maik en Lotte ontmoeten? Dikke kuss

• 19 Maart 2008 - 18:20

Elise:

Hoiii Sunna en Mirthe
    Ontzettend laat ben ik natuurlijk weer...
    Zo zal het wel vaker gaan hoor..;)
    Zag nu opeens het mailtje staan en dacht laat ik maar even gauw jullie bericht lezen!
    Tis nog steeds raar zonder je hoor Sunna!
    Had het toevallig vandaag nog met een moeder over jou..dat et zou jammer is dat je weg bent!! ;)
    Dat is wel fijn he.. dat je een beetje gemist word..;) haha
    T klinkt erg goed! jullie verhaal!
    Pff word bijna jaloers hoor..!!
    En het is hier ook zoooo koud nu!! Niks aan!
    Nou meiden, geniet ervan!!
    Liefs Elise xxx