foto's!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu foto's!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu

foto's!!!

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Sunna en Mirthe

26 Maart 2008 | Guatemala, Antigua

De foto's staan erbij....kon gister niet, dus vandaag.
Heel leuk al die reacties, zo snel al! Dank lieve mensen. Kus

  • 27 Maart 2008 - 08:34

    Arjan & Henny:

    Leuk die foto's!. Jullie bagage is al aardig uitgebreid. Hoe is dat over een paar maanden? Toffe broeken.

  • 27 Maart 2008 - 13:02

    Kaatje:

    Gelukkig lieve sun je leeft nog!!
    Wat weer een belevenissen zeg!zoooo leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen daar.Met al die kids telkens op je schoot hoop ik dat je dat aan het hobbelpaard doet denken zo af en toe.Zet hier thuis de verwarming hoog.Strooi wit zand in de kamer.zet mijn kale rene een zwarte pruik op zodat hij op een guatemalaanse man lijkt en giet me vol met tequilla.zo lijkt het net of ik bij je in de buurt ben Sun ha ha.Heel veel plezier nog en hoop gauw weer te genieten van jullie (wilde)verhalen. kus kus van KAAT.

  • 28 Maart 2008 - 22:00

    Erwin:

    He lieve sun en mirthe en yala!!

    Nou wat een avonturen echt super! toffe foto's vooral die aan het strand (lijkt wel uit een boekje) Ikke jaloers hoor. Wel wat anders dan hier in het koude witte nederland.
    Heel veel plezier daar nog en ben benieuwd naar jullie nieuwe avonturen. Geniet ervan
    Kus

  • 31 Maart 2008 - 09:17

    Wolsnot:

    Kippetjes,

    Jaloers ben ik. Wil ook bij jullie zijn en lol maken en niks doen en in de zon liggen beetje heuveltjes beklimmen en surfen!!!!! Heel veel plezier geniet ervan. Ik ga weer voor het eerst in 3 jaar koninginnedag vieren. Ook leuk..hahah

    Oow mis jullie...geniet ervan en laat je niet oplichten hahah

    kussies

  • 31 Maart 2008 - 18:08

    Klazien:

    Hey meiden,

    Ik was helemaal vergeten op mijn
    mailadres op jullie site achter te laten,maar heb inmiddels mijn leven verbeterd. Wat een leven hebben jullie op dit moment zeg, heerlijk!! Blijf er zeker zo volop van genieten. Het was leuk om jullie verhalen te lezen. Als ik chagrijnig was geweest zal ik er meteen vrolijk van geworden zijn. Heel veel plezier nog en tot het volgende verhaal.

    Liefs
    Klazien

  • 02 April 2008 - 19:19

    Eva:

    Wat leuk weer al jullie verhalen en nu ook nog foto's erbij! Erg leuk om jullie weer te volgen, zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin! Heel veel plezier nog en succes met de Spaanse lessen!!!

  • 06 April 2008 - 13:30

    Sergio:

    we mis jou heel veel manda un po di sole qua in olanda. un bacioooooooooooooo

  • 06 April 2008 - 18:44

    Selin:

    Heey schatjes! Ik was even vergeten ook jullie waar ben jij te checken hihi te veel met mijn eigen dingetjes bezig! Wel echt super wat jullie mee maken! Ik zal jullie site nu ook verder checken. Donny de schat hebben wij donderdag nog gezien maar hij is al weer op trip maar ik zal 'm zeker de groeten doen. Hele dikke kus en wel voorzichtig heh!?

  • 10 April 2008 - 13:00

    Linda:

    Hey meiden,

    Wat leuk dat ik jullie site heb gevonden. Wat een geweldige verhalen, om jaloers op te worden. Ik ben net weer een weekje terug van vakantie in switi sranan. Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto s. Heel veel plezier en lekker genieten!!!

  • 16 April 2008 - 22:25

    Ward:

    ben jaloers! te mooi! daaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2008

Laatste daagjes in panama city....

25 Juni 2008

Cuba

23 Mei 2008

Pura vida!

22 April 2008

Update

26 Maart 2008

foto's!!!
Sunna en Mirthe

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 34463

Voorgaande reizen:

04 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: