Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Sunna en Mirthe

03 Maart 2008 | Nederland, Groningen

Morgen vertrekken Sunna en ik naar Mexico en beginnen we aan een nieuw avontuur door Midden-Amerika. We vliegen via Atlanta naar Mexico-City. De eerste weken reizen we door Mexico richting Guatemala. Daar ontmoeten we twee vriendinnen van ons. Verder gaat de reis door Honduras, Costa Rica, Panama en misschien Cuba. We vliegen 15 juli weer terug naar Nederland vanaf Panama City.
Vandaag de laatste dingen pakken en beginnen met afscheid nemen...We hebben morgen weer een heel afscheidscommite op schiphol (wat een lieve vriendinnen hebben we toch!!), dus dat wordt weer janken...
Het eerste bericht volgt vanuit Mexico. We hebben er heel erg zin in!!
Dikke kussen

• 03 Maart 2008 - 19:28

Niels:

Heeeeeeeeey laiverds!

Was helemaal vergeten dat jullie al zo snel weggaan. Wilde jullie nog even een goeie reis wensen en natuurlijk heeeeeel veeeel plezier!!! Ben wel jaloers hoor! Ik mag zelf trouwens niet echt klagen met mn lekker gebruinde koppie...Alleen wel witte billen door mn zwembroek, haha! Tja, in Brazilie is het verboden om butt naked op het strand te liggen...Beeeeeeeeeeetje jammer ;-)

Anyway, have fun en ik lees de verhalen wel op de site!

Kus Niels

• 04 Maart 2008 - 18:10

Alfred En Eppie:

Goede reis en veel plezier!

• 04 Maart 2008 - 19:10

Hannah:

Lieve schatjes!
    Hoop dat jullie een goede reis gehad hebben, en nu in het zon overgoten Mexico zitten! Jaloeeeeers! hihihi...

Heb nu al zin in al jullie verhaaltjes..
    Genietze, love jullie! Kusje

• 04 Maart 2008 - 20:16

Paula:

Ha die Sunna en natuurlijk ook Mirthe!
    We waren allebei niet zo goed te bereiken met onze mobieltjes hé Sunna ;) jammer maar hopelijk heb je je voicemail nog afgeluisterd.
    Meiden heel veel plezier, lekker genieten...ben echt onwijs jaloers!!
    Ik ben nu bijna 1,5week weer terug in NL maar moet heel erg wennen..voelt alsof ik hier ff met vakantie ben en dan straks weer naar Suriname ga....
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Bigi brasa!

• 05 Maart 2008 - 09:50

Nynke:

hi sunna!
    een hele fijne reis met z'n 2en en later met zn 4en?
    geniet ervan en hopelijk tot heeel snel.
    liefs

• 05 Maart 2008 - 18:42

Kaatje:

Ha die lieve Sun en Mir.Wens jullie heel veel plezier lekker chillen en genieten daar.Ga jullie vanaf nu zeker volgen.dikke kus van Kaatje!!

• 14 Maart 2008 - 15:06

Hermi En Wim:

Mirthe en Sunna
    Jullie hebben een fantastische reis voor de boeg! We zijn een beetje jaloers.
    Vanuit Spanje wensen wij jullie beiden met de anderen, die later aansluiten een hele fijne tijd.
    We blijven jullie volgen.