We zijn er!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu We zijn er!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sunna en Mirthe Bohmers en Westerink - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sunna en Mirthe

05 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Heeee lieve mensen!!!!
Waaahhhh we zijn in Paramaribo aangekomen...De reis is helemaal goed gegaan...haha het begon even met stressen, mirthe die haar cellulair (telefoon) vergat uit haar jas te halen en daar achter kwam toen we net door de douane waren gegaan. Maar is allemaal goed gekomen!!
Toen we uit het vliegtuig stapte waahh wat een heerlijk weer...helemaal blij!
Over een uurtje krijgen we een rondleiding door Paramaribo en daarna heerlijk even ergens eten.
Het is wel wennen hier hoor...maar het lekkere weer is wel heel relaxed. Nou we doen de volgende keer wel een langer verhaal...en natuurlijk foto's!!

Dikke kus Mirthe en Sunna!!

• 05 Februari 2007 - 18:03

Jood:

lievies! FAWAKA!! jullie eerste berichtje hier en net even leuk op MSN...lekker beetje de boel verkennen en genieten jullie eerste/vrije weekje!! dikke kus...

en al een goudzoeker gevonden waarvan een oor door de jaguar is afgebeten sun? hihihi
    ciao schatjes xx

• 05 Februari 2007 - 18:19

Maaike:

Heee meiden, gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Ik ben echt jaloers, hier is het koud, jullie daar lekker bruin bakken :-).

ojah sun, hoe gaat de kraan goed dicht op jou kamer, vroeg annemarijke.

Kuss en de groetjes van de haasjes

• 05 Februari 2007 - 21:06

Papa Willem:

Dag meiden,
    nog maar net aangekomen en jullie hebben al 'gewebt'!! goed hoor!Fijn dat de aankomst goed is verlopen en ook met de mobiel van Mirthe. Hier geen bijzonders te melden.
    Ik wacht met ongeduld op jullie volgende mail.

liefs Willem

• 05 Februari 2007 - 21:37

Arjan:

Jullie eerste bericht! Hartstikke goed. Natuurlijk is het wennen; gaat snel denk ik. Buurman kaaiman al ontmoet? En hoe was de rondtoer?
    Succes met alles allebei. Ben jaloers op dat heerlijke weer;'t gaat hier sneeuwen waarschijnlijk.
    Tot gauw.
    Kus

• 06 Februari 2007 - 07:28

Lise:

Hoi lieve meisjes,
    Geniet maar lekker van het lekkere weer daar. Hier sneeuwt het heerlijk, haha. tenminste vannacht.
    Ik mis jullie al wel een beetje. De randstad groep is nu groter dan de groningen groep.
    liefs lidl

• 06 Februari 2007 - 15:27

Maureen:

Hellow Ladies,
    Ik wil jullie nog ff een hele fijne tijd toewensen!
    Dikke kus,
    Maureen

• 06 Februari 2007 - 19:12

Rosie:

Dag liefie,
    Fijn dat de reis goe ging. Ind handig met je tel. Had ik hem bijna in mn jas.. Haha, soms zie ik je lopen in het raam als ik er langs loop. Ik heb je jas aan. haha!!
    Geniet nog van deze week..
    Dikke zoen Sis

• 07 Februari 2007 - 06:56

Maike:

Hey schatjes! Jullie zijn er!! Wow wordt vast fantastisch! Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen! Geniet van alles lieverds, love you! Dikke kus

• 07 Februari 2007 - 07:46

Mamanous:

Dag lieve kinders!!
    Julie zijn er!!! Gelukkig is alles goed gegaan... Geen angstaanvallen en claustrofobische gebeurtenissen in het vliegtuig?!?
    Ik mis jullie echt al hoor! Gewoon een heel raar gevoel dat de Groningengroep zo erg is uitgedunt!! Maar ja... genieten jullie maar lekker van het weer en het prachtige land.

Love you poepjes!!
    Kus van Sharla

• 07 Februari 2007 - 11:18

Hilde:

Nou jullie hebben de reis achter de rug. Voor ons komt hij er nu aan. Nog 1 dag (en een paar uur)Verheugen ons ook op het mooie weer op Cuba. Hoe is jullie huis??? En hoe was de "tour de paramaribo?"
    Helaas zijn er geen internetcafes op cuba, anders wel leuk met deze site, waar je gelijk foto's met vrienden en familie kunt delen.
    Tot het volgende bericht en groetjes vanuit Denemarken.

• 07 Februari 2007 - 14:25

Marlies:

Heee meiden!
    Wij zijn er ook!
    tot snel!
    liefs marlies

• 07 Februari 2007 - 16:54

Welloes:

iiiiiiiiiih...zo raar blijft het. Ben zoooo benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken en uitspoken. hihi.
    Heeel veel plezier met alles..en geniet van het lekkere weer, want echt sinds vandaag bevriezen op de fiets. brrrr

bosies

• 07 Februari 2007 - 18:03

Gwen:

Lieve M&S
    Hoe is het daar meiden? Al een beetje wegwijs in Paramaribo? Veel plezier, ben benieuwd naar jullie foto's! Kus

• 08 Februari 2007 - 13:50

Hannah:

Lieve Chickies!

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! Ga maar lekker genieten.. en vooral heel veel verhalen schrijven en foto's sturen ;-) Hier sneeuwt het.. brrrrr

Dag liefies!
    Dikke kus